Blogg om regn

Efter 2,5 nederbördsfria månader (typ) har regnet kommit till västkusten. Lite gött är det allt då det varit otroligt "dammigt" ute och därmed även dammigt inne =P.
 
Idag var första dagen på jobbet efter en envis förkylning så när jag kom hem hade jag längtat efter doggsen lite extra. En promenad var ett måste trots att världens bästa hundvakt, som för övrigt försåg oss med en fantastisk middag idag (ovan betonas VÄRLDENS BÄSTA hundvakt), och husse sett till att de var ordentligt rastade. Men det regnade ju...
Haaaaaaaaaaazel..... Dooooooona.....ingen av dem fattade hur bra min idee var... Hm Hazel är hyfsat välpälsad men fick ändå ett täcke, samma täcke som Dona använt och numera växt ur... Dona är inte lika välpälsad så hon fick ta på sig mitt galna syslöjdsprojekt, inspirerat av Gabrielle Svahn (http://cajsacavat.wordpress.com/) som är duktig på att sy täcken.
 
Hade tänkt lägga ut en bild på spektaklet men det verkar som om internet cencurerat den.... =P
 
Håll till godo med en rekommendation av en länk till en hemsida ägd av en kompis som är superduktig på rally: http://notascrew.rular.se/blogg.html
 
och en gammal bild =)
Husse busar när bäbisDona sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0